fredag 18 mars 2011

Måndag!!

Tillbaks från kliniken. Det handlar fortfarande om 5 äggblåsor som är intressanta....om ens det. Jag är besviken men samtidigt vet jag ju att det endast behövs ett för att bli gravid, men det känns som chansen hade varit större att få ett befruktat ägg om jag haft fler att plocka ut. Istället får jag förlita mig på de få jag har och hoppas på att de är av toppkvalité. Äggblåsorna och slemhinnan hade växt till sig bra och allt ser bra ut inför måndagen. Ska ta sista sprutan Gonal-F idag och sedan Ovitrelle imorgon (och där var det viktigt, viktigt med tiden, så mobilen är satt på alarm).

ÄP blir nu på måndag, så snälla håll en och annan tumme för att de får ut i alla fall några stycken :)

9 kommentarer:

  1. Jag håller mina tummar och tår för att det ska gå bra.kram

    SvaraRadera
  2. Jag håller mina tummar för bra kvalité och att ÄP ska gå bra!!! Hoppas att du kan njuta av helgen och att du inte funderar för mycket kring allt!! 5 ägg är bättre än inget alls och vem vet, det kanske är superduperkvalité på dem!

    SvaraRadera
  3. Jag håller också tummarna!! Hoppas dessutom att det kanske gömmer sig några äggblåsor som inte syns förrän vid ÄP.

    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  4. Tack tjejer för alla tummar och tår!! Ska försöka tänka positivt och hoppas på superkvalité ;)

    SvaraRadera
  5. Spännande, håller självklart tummar och tår! Kram

    SvaraRadera
  6. Jag håller tummarna för dig här också. Vet hur det känns när det inte blir många, man vill ju liksom ha "flera chanser". Vi får tro att vi har kvalitet istället för kvantitet :)
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Jag håller!
    lycka till!
    kram

    SvaraRadera
  8. Stort lycka till imorgon! Hoppas du får ut finfina äggblåsor!
    Kram

    SvaraRadera