måndag 21 mars 2011

Resultat av ÄP

Tillbaks från ÄP och är gräsligt trött efter att fått både lugnande och Morfin. Skriver mer imorgon om allt. Nu vill jag bara sova med värmedyna på magen, godis brevid mig, TV:n på och mannen som passar upp :)

Men jag är glad att de fick ut 5 ägg och nu träffas de ihop med mannens simmare inatt och jag hoppas det uppstår tycke så vi har något att sätta tillbaks på onsdag. OCH....inget telefonsamtal från sjukhuset imorgon, tack!! Kommer få hjärnblödning varje gång telefonen ringer.

Kram till er för alla tummar!!

7 kommentarer:

  1. Åh så spännande! Håller tummarna att de fattar tycke för varann! :-)

    SvaraRadera
  2. Passa på att ta igen dig!! Håller tummarna för inga samtal imorgon och att det blir fina embryon!!

    SvaraRadera
  3. Jag hoppas de fattar tycke för varandra big time! Håller mina tummar för dig!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. lycka till! aah vad spannande! det ar sa kul att folja din blogg, for du ar exakt tva dagar innan mej...jag ska gora AP pa onsdag :) kramar

    SvaraRadera
  5. Spännande, håller mina tummar att alla fem får dejt med varsin simmare!!!
    KRAAAM!

    SvaraRadera
  6. Tack!! Vad gulliga ni är :)

    Anonym: Kul att vi är ganska tätt följda. Uppdatera mig gärna hur det går!! Kram

    SvaraRadera
  7. hej! jag hade mitt aggplock idag och det gick bra! fysiskt satt iaf:) de fick ut 6 agg, 2 av toppkvalitet och resten ganska bra (vad det nu betyder...). de ska ringa imorrn och beratta om de har blivit befruktade! spannande!

    lycka till imorrn, foljer dina updates for att forsakra mig om att allt gar bra!

    kramar
    alba

    SvaraRadera