lördag 14 maj 2011

Fortsätter idag

Bruna flytningarna har fortsatt idag, lite ljusare i färgen och lite mer i mängd. Har bestämt mig för att ringa imorgon och prata med dom (om inte annat för att lugna mig lite). Vet att det är vanligt med småblödningar och bruna flytningar under en graviditet, men det gör mig ändå rädd....det var ju precis så här som mitt förra missfall började. Jag vet att jag ska försöka att inte tänka på det, och tro mig jag försöker...men det är inte så lätt att bara ignorera det heller. Inte när man har varit med om det förut! Men jag hoppas så klart på det bästa och att vårt lilla gullefjun där inne mår bra och är lyckligt ovetande.

5 kommentarer:

  1. Å håll ut! Jag hoppas så in i norden att gullefjunet bara stökat runt lite och att allt är som det ska.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hoppas att det inte är någon fara. Kram

    SvaraRadera
  3. Det är nog ingen fara ska du se, men be att få kolla upp det iaf. Det lugnar om inte annat!

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Förstår att det är stressigt och oroligt men det är nog ingen fara ska du se. Bra att du får någon att fråga så att du blir lugnare.

    Kram!

    SvaraRadera
  5. Hoppas hoppas att allt gått bra!
    KRAM!

    SvaraRadera