måndag 9 maj 2011

Pustar ut

PUST!!!
Allt så bra ut på ultraljudet och hjärtat slog som det skulle, fick även se att den lille parveln rörde på sig. Blev framflyttad också till 9 + 2.
Trodde aldrig jag skulle få uppleva detta mirakel!! Herregud, vi som har kämpat i flera år och inte ens fått ett plus på stickan. Men det är "värt" (önskar naturligtvis att vi hade sluppit gått igenom något av detta) alla stunder av tårar, besvikelser, hormonbehandlingar, provtagningar, undersökningar, IVF, avundsjuka och bitterhet....när man får se ett hjärta ticka och det lilla pyret röra på sig.

Nästa fredag blir det ultraljud igen....
En fantastisk läkare jag har, en typisk amerikan som pratar och pratar och pratar....och är genomtrevlig!! Han frågade mig mycket om Sverige och berättade att han tyckte mycket om Max von Sydow... Han printade ut fakta om honom och visade mig, så nu vet jag att von Sydow är uppvuxen i Lund :)

Tyvärr har jag inga bilder att visa, då vår kamera är puts väck....får försöka skaffa oss en ny a.s.a.p....

5 kommentarer:

  1. Härligt att allt såg bra ut, lycka!

    Stora kramar!

    SvaraRadera
  2. Så fantastiskt! Stort grattis till er ännu en gång.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Å vad härligt att läsa :D
    Stor kram!

    SvaraRadera
  4. Så skönt!! =) Nu får du njuta!!

    /Du + jag och framtiden

    SvaraRadera