måndag 23 maj 2011

Mensvärk ihop med blod

Så trött på att kroppen jävlas med mig. I lördags kväll fick jag bruna/rosa flytningar igen, jag viftade bort det lite och tänkte att det kan ha att göra med att livmodern växer och då kan småkärl brista. Kom inget mer under gårdagen, men så inatt när jag var uppe på toaletten så såg jag klarrött blod i toalettstolen. Inga mängder, men ändå för mycket för att ignoreras. Har inte kommit mer, men jag har börjat få mer som mensvärk som kommer och går.
Ska ringa gyn nu när dom öppnar och försöka få en akuttid, för att kolla upp detta även om det kan innebära dåliga nyheter. Det behöver ju inte vara något illa heller, men jag kollar hellre upp det en gång för mycket....

1 kommentar:

  1. Usch, det här låter inte roligt! Jag hoppas så för din skull att allt är som det ska. Min mans kollegas tjej hade tydligen småblödningar heeela sin graviditet så det kan faktiskt vara så.
    Du har mina tummar!
    Kram!

    SvaraRadera