fredag 13 maj 2011

Inlägg som försvann??

Vet inte riktigt vad som hände med blogger det sista dygnet. Har varken kunnat skriva eller läsa något, sen har mina två senaste inlägg försvunnit.....

I vilket fall...får väl ta om det igen....
Igår fick jag en mörkbrun flytning, så jävla självklart när man börjar få ett hopp om att detta kan lyckas. Är det ödet som straffar mig när jag tänker så?? Försökte att inte få panik, utan tänka klart. I måndags, i samband med ultraljudet, tog de även ett cellprov och jag blödde en del efter detta. Slutade ganska snart, men så kom det här mörka igår. Försöker intala mig själv att detta beror på provtagningen, för jag har inte ont (förutom dragning ut i ljumskarna) och idag har det inte kommit något mer....än....
Tänkte jag skulle ringt läkaren, men jag avvaktar över helgen. De har ju journummer om något skulle hända.

3 kommentarer:

  1. Mina inlägg har också försvunnit. Det verkar vara något på Blogger... trist... Vi kommer väl ihåg att det är OK att blöda lite under graviditeten va? Det betyder faktiskt kanske ingenting! Det hoppas jag iallafall! KRAMAR

    SvaraRadera
  2. Mitt inägg igår försvann också, uppenbart att någonblivit fel :( Hoppas de hittar på dem igen.

    Förstår att du blir nervös. Men vi hoppas och tror att det är provtagningen. Tycker du ska ringa läkaren om du känner att det blir jobbigt, bättre än att gå och må dåligt. Hoppas du får lite ro ändå och att det där mörka fula håller sig borta.

    Helgkram!

    SvaraRadera
  3. Jag tycker att det låter troligt att blödningen har med provtagningen att göra. Jag håller tummarna för det!

    Hoppas du får en bra helg!

    Kram

    SvaraRadera