lördag 21 maj 2011

Vecka 11+3

Var på världens snabbaste ultraljud igår. Läkaren var så stressad att undersökningen tog ca 2 minuter. Man såg hjärtat som slog och frekvensen var normaaaal, och allt annat var normaaaalt. Hade gärna velat sett det lilla pyret röra på sig, men det gjorde jag inte nu. Känner mig lite orolig, men får väl lita på läkaren som sa att allt såg bra ut.

Saknar verkligen en kamera!! Vet inte när min kära make ska få tummen ur och köpa en ny. Vi är lite olika han och jag i våra inköp. Jag är mer spontan, gillar att shoppa och gör kanske inte alltid de mest genomtänkta köp med de fungerar ;) Min man däremot, han ska titta i tio olika butiker, sidor på nätet och jämföra priser och produkter. Ok, det är väl bra men det tar sån tiiiiid! Det kan ta flera månader för honom att genomföra ett köp av tex en TV. Men nu har jag bestämt att det blir en kamera inom en veckas tid...så det så ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar