lördag 21 maj 2011

Inte i form

Ush, känner mig inte i form för att umgås med andra idag. Ska ut och äta ikväll och jag mår illa, har halsbränna och är uppsvullen (ser mer ut som jag är i 20:e veckan). Men vi har bestämt att inte hemlighålla längre, men inte heller berätta. Frågar dom så "erkänner" vi.
Blir nog en snabb salladsbit på restaurangen och sedan hem igen för att däcka i sängen.

Jag klagar absolut inte på mina symtom, för jag har dom mer än gärna om det ger oss vårt efterlängtade barn i slutändan. Ibland känner jag att jag inte har någon rätt till att klaga, att jag bara ska "hålla tyst och vara tacksam".....och det är jag!! Oerhört tacksam och lycklig, speciellt efter allt man fått utstå!
Samtidigt gör det mig ont att se hur många fortfarande kämpar och lider...och jag lider med er!! Jag tänker på er och följer era bloggar varje dag, glädjs med er när det går bra och gråter med er när det inte går enligt planer. Fortsätt kämpa och ge aldrig upp!!

Hoppas ni haft en underbar bloggträff, önskar jag kunnat vara med!!

1 kommentar: