fredag 6 maj 2011

Kramp

Var och handlade idag, och efter 15 minuter började jag känna illamående och lite värk i hö ljumske\sida. Tog mig till kassan, men väl i bilen kände jag att det bara blev värre, och värken gick över i smärtor och kramp. Lyckas köra hem (5 min), ta mig från bilen och in till badrummet där jag hamnade i en hög på golvet, illamående, svimfärdig och kramper.

Men efter någon minuts kvidande på badrumsgolvet går det över. Det har gått några timmar nu och jag känner lite ömhet, som jag sträckt mig och lite ilningar på hö sida. Min undran vad detta nu var?! Jag har tyvärr varit ganska stillsam i veckan pga illamående och enorm trötthet, och jobbar man inte så blir det lätt soffan... Kan det vara så att jag idag gjorde, typ en sträckning av ligamenten (eftersom ag inte rört mig så mycket under veckan)?
Till saken hör också att på VUL för ca två veckor sedan såg de att min hö äggstock fortfarande är ganska förstorad (pga hormonstimuleringen)....kan det vara den som spökar?!

Nu ska jag ju till läkaren på måndag, så jag kommer passa på att fråga om vad han tror. Ber bara till Gud (som jag egentligen inte tror på) att allt är bra!

Projekt i helgen blir att börja med kortare promenader, nu får det vara slut på stillasittandet....

1 kommentar:

  1. Hoppas hoppas att allt gick bra hos läkaren idag!! Håller tummarna och tänker på dig!

    KRAM!

    SvaraRadera